chef yllytti
–
chef provoked me to
:D
chef yllytti
–
chef provoked me to
:D
Hei Lasse!
Mahtavaa, että varatoiminnantarkastajan rooli on herättänyt kiinnostuksesi! Minulla olisi kuitenkin muutama kysymys hakemukseesi liittyen.
Onnea vaaleihin!
– Joonatan
Sitaatti keskustelusta
Lasse: pitäiskö hakea varatoiminnantarkastajaksi
minä: et uskalla
Loppu on historiaa
Moi Lasse! Hienoa että tämä tärkeä tehtävä kiinnostaa. Muutama olennainen kysymys vielä juuri ennen vaaleja:
Jos Chefin rinnalle ei löydy toista hakijaa (pää)toiminnantarkastajaksi, varatoiminnantarkastajille tulee luonnollisesti tekemistä. Aiotko suostua tähän rooliin?
Hallitus '25 on Otacruise-kokouksessaan läsnä olevalla kokoonpanolla yksimielisesti päättänyt hankkia killalle kolme eurolavaa Coop Lageria hintaan 2376€/lava. Mitä seikkoja otat huomioon toiminnantarkastuksen kannalta?
Pystytkö tai haluatko omalta taholtasi pyrkiä edistämään vuosien 2022, 2023 ja 2024 hallitusten vastuuvapautta jotenkin?
Kuuluuko toiminnantarkastukseen olennaisena osana esimerkiksi killan pöytäjuhlien laaduntarkkailu kentälle jalkautuen?
–Petrus, vastuu(vapaude)ton VPJ’23
Moi Purkka! Kiitos tärkeistä kysymyksistä!
Mielestäni tämä kysymys on itseselitteinen, sillä varatoiminnantarkastajan olemassa olo tarkoittaa, että tilanteessa jossa toinen toiminnantarkastaja on estynyt (esim. häntä ei ole) toimii varatoiminnantarkastaja toiminnantarkastajana, joten olen käytettävissä myös toiseksi toiminnantarkastajaksi, ensimmäisen varatoiminnantarkastajan lisäksi.
Voisin yhtyä Chefin lausuntoon “Fuck around and find out”, mutta riippuu siitä miten kaljat on ostettu ja mitä varten. Onko ne budjetoitu vai ei, mutta kysymyksen asettelun ja kyseessä olevan Coop Lagerin vuoksi toteaisin että rahulit omilta tileiltä ja vastuuvapaus tai rahulit killalta ja rikoslain 36 luku 2§ ja 5§ (24.8.1990/769) sekä
Tilivelvollisena vuodelta 2024 sanottakoon, että oma lerhmä hieman ojassa. Voisin jälleen siteerata Google Docsin taannoista ehdotusta, kun käsiteltiin hallituksen kokouksessa myöhässä olevaa pöytäkirjaa ja Google ehdotti seuraavaa muutosta: Sakkoasiat → Rikosasiat. Todettakoon näin :D
Ehdottomasti kokonaisvaltaiseen toiminnantarkasteluun kuuluu jalkautuminen kentälle pistokokeita tehden varmistaen että kentällä toiminta on hyvien tapojen ja lainmukaista.
– Lasse Kukkula,
7.11.2024, Puotilan high-budu narkkari asunnot, Helsinki