Hei!
Jos sinulla on kysyttävää, niin voit kysyä sen täällä. Minä vastaan kaikkiin kysymyksiin. Suosittelen että kysymykset liittyvät Muistinnollaukseen ja tirehtöörihakuun, mutta en edellytä sitä.
-Kasper
Hei!
Jos sinulla on kysyttävää, niin voit kysyä sen täällä. Minä vastaan kaikkiin kysymyksiin. Suosittelen että kysymykset liittyvät Muistinnollaukseen ja tirehtöörihakuun, mutta en edellytä sitä.
-Kasper
Moikka!
Muistinnollaus on kiltamme arvokkain juhla ja siksi sen pitääkin näkyä juhlassa. Miten ajattelit säilytät arvokkuuden juhlassa? Toiseksi, seremoniamestari pitää huolen juhlan kulusta. Millä kriteereillä valitsisit seremoniamestarin?
Hei kasperi, hienoa että haet vujuvastaavaksi!
Muutama nopea kyssäri:
Onko sinulla vujuvastaavaparia? Jos ei, niin miten ajattelit selvitä tunnetusti raskaista vujujen järkkäilyistä?
Miten ajattelit organisoida vujutoimikuntaa? Vujut vaativat taaksensa isohkon joukon taustaihmisiä (ml. fukseja) järkkäilyyn.
Onko kokkareilla lohinappeja?
Mikä on paras aloitus shakissa?
Mvh.
-Ilari
Heipsuli moiksuli!
Ihan ensimmäiseksi, vastaatko kaikkiin kysymyksiin?
Sitten pari sillis aiheista kysymystä:
Muistinnollaus on tunnetusti suurta juhlaa varsinkin silliksellä, miten ajattelit pitää huolen että tämä 1000 vuotinen perinne säilyy?
Oletko valmis selvittämään mahdollisuutta artistille silliksellä?
Onko silliksellä nugetteja?
Vastausta innolla odottaen,
Anton Voipio
Hei nimimerkki “juuusto”. Kiitos kysymyksistäsi.
Miten ajattelit säilytät arvokkuuden juhlassa?
Muistinnollaus on mielestäni killan arvokkain juhla ja sen ylläpito alkaa jo kauan ennen vuosijuhlaviikkoa. Tähän sisältyy esimerkiksi kutsut ja kaikki mahdollinen juhlien valmistelu. Kun juhlien valmistelu on tehty arvokkaasti niin se heijastuu myös juhlaväen käytöksessä ja toiminnassa. Vuosijuhlatirehtööri voi säilyttää juhlien arvokkuutta tukemalla seremoniamestaria ja tietysti myös tarkkailemalla omaa esiintymistään juhlijoiden silmissä.
Millä kriteereillä valitsisit seremoniamestarin?
Vertaisin hakijoiden aiempia suorituksia vastuunkannosta, heidän innostustaan, miten minun ja hakijan visiot pelaavat yhteen, ja olisiko hänen fokus seremoniamestarina siinä missä pitää (huolenpito juhlan kulusta).
Hei ilari. Se on Kasper eikä Kasperi. Kiitos kuitenkin kysymyksistäsi.
Onko sinulla vujuvastaavaparia?
Minulla ei ole tirehtööriparia tällä hetkellä. En ole etsinyt paria, ja en aio siitä stressata. Minua ei tirehtööripari haittaisi.
miten ajattelit selvitä tunnetusti raskaista vujujen järkkäilyistä?
delegointi. delegointi. delegointi.
Tehdään täysillä. Ei vitkutella ja siirretä valmisteltavia asioita tulevaisuuteen, jotka voisi tehdä nyt. Muistinnollauksen järjestämisen raskaus muodostuu monesta erittäin hankalasta kysymyksestä, joita ei voi aina käsitellä eri aikoina. On oltava itse hereillä ja vastattava siitä että ei muodostu mahdottomia tilanteita.
Ajattelin selviytyä suhtautumalla kaikkeen rauhallisesti.
Miten ajattelit organisoida vujutoimikuntaa?
Muistinnollaustoimikuntaa johtaa sen toiminnasta vastaavat tirehtöörit.
Muistinnollaustoimikunnan sisällä on jaettu tehtävät ja juhlatekniset osa-alueet, joita hoitavat sinne valitut muistinnollaajat.
Lopullinen toimikunnan organisointi tapahtuu toimikuntaan hakeutuvien kiinnostuksen, osaamisen ja juhlien tarpeiden mukaan.
Onko kokkareilla lohinappeja?
Sä saat kokkareilla ruisnappeja ja niiden sisällä tulee olemaan lohta. En anna mitään takuita sen lohen olomuodosta.
Mikä on paras aloitus shakissa?
Emt. Mut tää on aika bänger https://lichess.org/tPeuj1h3/black
Hei Anton Voipio. Kiitos kysymyksistäsi.
vastaatko kaikkiin kysymyksiin?
Kyllä!
miten ajattelit pitää huolen että tämä 1000 vuotinen perinne säilyy?
Muistinnollaustoimikunnassa käydään läpi tarkkaan miten silliaamainen toteutetaan. Minulla on oma visio siitä, miten suuren juhlan saamme venytettyä kokkareista seuraavan päivän iltapäivään asti silliaamiaisen muodossa. Visioon sisältyy hyvä ruoka monella vaihtoehdolla, todella bänger esiintyjä, hyvä seura, ja sauna.
Oletko valmis selvittämään mahdollisuutta artistille silliksellä?
Olen valmis selvittämään artistia, ja minulle on jo muodostunut ideoita.
Onko silliksellä nugetteja.
En vielä tiedä tarjoaa silliksen antoisa herkkupöytä nugetteja, mutta jos ei niin kyllä sulle niitä hoidetaan .
Hei Kasper!
Kiitos vastauksista
Nugetteja odottaen
Anton Voipio