Tarmo Asikainen Suurkurkuksi

Moi! Olen Tarmo ja haen Suurkurkun virkaan vuodelle 2021.

Olen viidennen vuoden opiskelija TiKillä. Toimin tällä hetkellä killan Kansainvälisyysvastaavana, minkä lisäksi olen ollut monena vuonna isona.

Haen suurkurkun virkaan, koska uskon että minulla on paljon annettavaa killan laulukulttuurin edistämiseen etenkin tänä vuonna ja tässä koronatilanteessa. Koronatilanteen vuoksi erityisesti uusilla fukseilla on valitettavasti ollut varsin vähän tilaisuuksia tutustua killan sekä Otaniemen laulu- ja sitsikulttuuriin. Tämä on todella harmillista, sillä sitsit ovat mielestäni yhtiä parhaista teekkaritapahtumista. Haluankin olla keksimässä uusia ja turvallisia keinoja edistää laulu- ja sitsikulttuuria kevään ja syksyn aikana.

Toisaalta jos tilanne menee parempaan suuntaan vuoden aikana, järjestän erittäin mielelläni myös perinteisempia sitsejä ja laulutapahtumia. Sitsien järjestäminen on minusta melkeinpä hauskempaa kuin itse sitsaaminen, ja vaikka minulla ei itse lukkaroinnista hirvästi olekaan kokemusta, on minulla aina hauskaa kun pääsen viihdyttämään ihmisiä hyvillä aasinsilloillani.

Vastailen mielelläni kaikenlaisiin kysymyksiin tuossa alla tai TG @TTare.

1 Like