Niklas Valuri ulkosuhdevastaavaksi

Hei kaikki!

Olen Niklas Valuri ja haen Tietokillan ulkosuhdevastaavaksi vuodelle 2021. Fuksivuoteni oli 2017 ja siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän aktiivinen koko ajan. Kuluvana vuonna olen ollut Tietokillan suurkurkku ja nyt on aika lähteä kokeilemaan muita asioita.

Haen ulkosuhdevastaavaksi, koska minusta eri ulkopaikkakunnilla tai ulkomailla tapahtuvat tapahtumat ovat ikimuistoisimpia itselleni ja olen tutustunut niiden kautta uskomattomiin ihmisiin. Tämän vuoksi minusta olisi mukava järjestää näitä tapahtumia itse. Perinteiset tapahtumat kuten Lenskin excun, titeenien ja ulkomaan excu ovat Coronan takia hieman hankalasti toteutettavissa korona tilanteen takia. Näiden tapahtumien tilalle voisikin hyvin järjestää mahdollisesti kotimaan sisäisiä tapahtumia kuten kotimaan puolipitkää tai jotain muuta ulkosuhteita edistävää asiaa kuten TKO-älyn kanssa yhteiset sitsit.

Kysykää ihmeessä lisää täällä tai TG:ssä @pasilamies

Hey!

I am Niklas Valuri and I will apply for Tietokilta’s master of external relations for the year 2021. I am freshman of 2017 and since then I have been more or less active all the time. This year, I have been to Tietokilta’s suurkurkku and now is the time to go to try other things.

I would like to be in charge of external relations because I find the trips to various outlying locations or abroad to be really fun and rewarding. For this reason, I think it would be nice to organize various events such as the traditional events Lenski’s excu, Titeenit and foreign excu to some country. However, all these trips cannot currently be organised because of the current situation of COVID-19. We will see next spring what will happen with them. Those events could be replaced by events inside Finland.

Please ask questions here or on TG @pasilamies

1 Like