Jussi Wahlström Tietokillan puheenjohtajaksi / for the Chair of tietokilta

Hei kaikki

Olen Jussi Joki, N^N vuoden tikkiläinen ja haen (epä)tositarkoituksella tietokillan puheenjohtajaksi.

Olen toiminut killassa aktiivisinea ja minun mielestä kilta on aina menossa päin sitä h hetkeä. Tästä syystä olenkin velvoitettu hakemaan puheenjohtajaksi, koska tein vaalilupauksen eräänä syksyisenä(?) päivänä.

Lupaukseni oli lainaten Juho Pellistä: “etkö jossain vaiheessa luvannu et jos Joonas hakee puhikseks ni haet itse kans??”

Tähän toteamana ei voi muuta kun olla sanansa pituinen mies ja tehdä työtä käskettynä ja kirjoittaa tämä täysin tosissani oleva hakemus.

Killan hallituksessa haluaisin pitää huolta että minun nukkumapaikkani ei löytyisi kodin sohvalta sen jälkeen kun rakas vaimoni kuulisi tästä. Joten miettikää äänestäessäne ei vain teidän tulevaisuuta, mutta myös minun

PS, en pääse kokoukseen, joten terve kaikille kokouslaisille ja onnea hakijoille ja valituksi tulleville!

Terveisin, Jussi Wahlström
TiK Fuksi 14 eikä vieläkään kandi

2 Likes

Hei Jussikuski!
Upeaa että haet Tietokillan(???) puheenjohtajaksi!

Tässä muutama kyssäri sinulle

• Puheenjohtajuus vaatii aloitekykyä ja selkeää visiota siitä minne kiltaa kuuluisi ohjata. Osaatko kertoa jonkin hauskan anekdootin siitä miten olet toiminut oma-aloitteisesti ja pitkänäköisesti?

• Mikä on mielestäsi Tietokillan suurin vahvuus? Miten hyödyntäisit sitä PJ-vuotesi aikana?

• Mikä on mielestäsi Tietokillan suurin heikkous? Miten kehittäisit kiltaa sen ylipääsemiseksi?

• Missä näet Tietokillan PJ-vuotesi jälkeen? Entäs kymmenen vuoden kuluttua?

• Kuka on killan tärkein henkilö?

• On tärkeää että jäsenistö tunnistaa puheenjohtajansa. Mikäli sinut valitaan, olisiko sinun mahdollista vaihtaa nimesi takaisin Jussi Joeksi? Vaihtoehtoisesti Jussi Törrönen.

Onnea tähän hetkeen!
Visa Pollari, PJ19

2 Likes

Kiitos visa, miein muita vastauksia vielä hieman enemmän, mutta viimeiseen on helppo vastata.

On hyvin todennäköistä että nimenvaihto on paikaallaan valitukseksi tullessani. Onko se sitten Joki vai Törrönen niin sitä voi viellä miettiä.

Moikka!

Mahtavaa, että hait mukaan killan toimintaan!

Muut ovat kyselleet jo tosi hyvin kaikkea. Minulla on muutama kyssäri kanssa :slight_smile:

Mikä on näkemyksesi siitä, miten killan toiminta on inlusiivista ja miten sitä on tähän asti edistetty yhteisössämme?

Mikä toimii ja missä pitäisi parantaa mielestäsi?

Mikä on näkemyksesi jonkinlaisen hallitusvetoisen inklusiivisuutta edistävän ryhmittymän tai muun vastaavan tarpeen?

Terkuin,

Anna

Hi!

Awesome that you applied to a position in guild!

The others have asked many good questions already! I have few questions too.

What is your viewpoint for inclusivity ouf guild’s activities. Would you describe the ways it has been endorsed in our community?

What do you think is good already, and what needs improvement?

Do you think whether it is necessary to gather a (board driven) group to advocate for how to improve inclusivity or something similar to that?

Best regards,

Anna