Joonas Sorvari sihteeriksi

Hei kaikille!

Olen Joonas Sorvari ja haen Tietokillan sihteeriksi vuodelle 2021. Olen tämän vuoden fuksi ja koenkin, että hallitukseen tarvitaan myös yksi fuksi mukaan tuomaan meidän näkökulmaa esille killan asioihin liittyen. Mietin pitkään, että onko hallitustehtävä liian haastava fuksivuodelle, mutta koska kukaan muu ei ole vielä asettunut ehdolle, päätin itse tehdä sen. Haluan myös päästä mukaan vaikuttamaan killan asioihin ja koenkin, että tämä on otollinen tehtävä siihen.

Jos teillä herää kysymyksiä, voin vastata niihin täällä tai Telegramissa: @joonassorvari

Hello everyone!

I am Joonas Sorvari and I am applying to be the secretary of the guild for the year 2021. I am this year’s freshman and I feel that the board needs at least one freshman to bring forth our perspective on the guild matters. I thought about if the position is too time consuming for the freshman year, but because anyone else did not apply, I decided to do it myself.

If any of you have any questions, I can answer them either here or in Telegram @joonassorvari

2 Likes