Hakemukset hallituksen jäseneksi

HUOM! Luethan ensin tämän postauksen niin tiedät mistä on kyse.

Hallituksen jäsenen tehtäviin kuuluu muun muassa (aktiivinen) osallistuminen hallituksen kokouksiin,
kiltaa edustaminen ja tarvittaessa muiden hallituksen jäsenien auttaminen hallitukselle nimetyissä tehtävissä (22§).

Mikäli aiot hakea hallitukseen, ilmoita siitä vastaamalla tähän lankaan. Vastaa samalla perinteiseen “miksi juuri SINUT pitäisi valita?” -kysymykseen.

Hei nimeni on Jussi ja olen 2014 vuona aloittanut tietokillassa.

Killassaolon aikana on tullut paljoa tehtyä ja nähtyä. Olen ollut toimarina monessa toimikunnassa ja toiminut pelitoimikunnan ja ulkosuhdetoimikunnan puheenjohtajana, sekä toiminiut ulkosuhdevastaavana ja yhteisövastaavana hallituksessa joten kokemusta riitää.

Haluaisin hakea killan hallituksen jäseneksi toimaripuheenjohtaja hakemukseni lisäksi sillä uskoisi että kokemuksistani killan toiminnassan niin toimari kuin hallitustasolla on hyötyä killan 2021 hallitukselle. Tänä vuona yksi päätoimeni oli olla edistämässä killan hallintouudistusta ja haluaisin ajaa vieläkin tätä 2019 vuoden aloittamaa hallintouudistusta.

Minulle kilta on antanut paljon ja haluaisin vielä ainakin kerran antaa killalle takaisin. Hallituskausi on tähän oiva tapa olla mukana edistämässä killan toimintaa niin päättävällä kuin toimivalla tasolla.

Tässä vielä linkki toiseen hakemukseeni missä voi myös kysyä tämän hakemukseen liityviä kysymyksiä. Jussi Joki Kiltahuonevastaavaksi

Hei! :wave:

Olen Niilo ja haen Tietokillan hallitukseen vuodelle 2021. Olen vuoden 2016 fuksi ja minulla on paljon kokemusta killan toimihenkilönä. ISOilun ja toimikunnissa toimimisen lisäksi olen kahtena viime vuotena edustanut kiltaa hallituksessa Rahastonhoitajana sekä Ulkosuhdevastaavana.

Haluaisin jatkaa hallituksessa myös ensi vuonna, sillä pidän hallitushommista ja haluan olla vaikuttamassa kiltamme toimintaan. Kiltaan liittyvät asiat kiinnostavat minua ja haluan pysyä niistä perillä. Koen myös, että aikaisemmasta kokemuksestani kilta-aktiivina on hyötyä uuden hallituksen toiminnalle. Etenkin killan talousasioiden hoidosta saatua kokemusta pidän arvokkaana.

Vastaan mielelläni kysymyksiin Telegramissa @TheNipanen tai hakemuksessani Liikuntavastaavaksi. Kiitos!

1 Like

Moikka!

Olen Miikka Tervo, ja haen Tietokillan hallitukseen vuonna 2021. Haen hallitukseen, koska uskon sen helpottavan minua fuksikapteenin roolissa, jos minut siihen valitaan. Fuksikasvatuksen suunnittelu ja toteutus ei ole fuksikapteenin yksinäistä touhua, vaan se vaatii muidenkin toimijoiden panosta. Liikuntavastaavana pystyin tehdä melko itsenäisesti tehtäviäni, ja vain isoimmat hankkeet pohdittiin läpi hallituksen kanssa, mutta fuksikapteenina tulisin tarvitsemaan enemmän tukea.

Jos minut valitaan fuksikapteeniksi, niin tulen olemaan mahdollisimman usein hallituksen kokouksissa, joten tuntuu vaan luonnolliselta olla samalla osa hallitusta. Hallituksen kokoukset ovat hyvä mahdollisuus pyytää apua muilta toimijoilta ja käydä ideoita porukalla läpi. Olemalla osa hallitusta helpottaa viestintää myös muille hallituksen jäsenille. Minut tulisi valita hallitukseen, jotta saamme yhdessä suunniteltua ja toteutettua paras mahdollinen vuosi seuraaville fukseille.

Kiitos ja vastailen mielelläni mahdollisiin kysymyksiin @obiboubi!

1 Like

Hei, olen Kasper Kivimäki ja haen Tietokillan hallituksen jäseneksi toimintavuodelle 2021.

Tahdon hakea Tietokillan hallitukseen useasta syystä.

Olen toiminut omassa harrastus-/urheiluyhdistyksessä hallituksen jäsenenä jo viimeiset
viisi vuotta, jolloin olen päässyt istumaan paljon kokouksissa ja tekemään päätöksiä
yhdistyksemme toiminnan ja talouden puolesta.

Yhdistystoiminta kiinnostaa minua todella paljon, joten tahtoisin myös olla osana
meidänkin kiltamme hallitusta vaikuttamassa ja tukemassa sen toimintaa.

Tahtoisin myös ottaa vastuuta hallituksen toiminnasta ja edistää sen läpinäkyvyyttä.
Pidän hyvin tärkeänä tietokillan tavoitteita ja läpinäkyvä toiminta hallitukselta
edesauttaisi niitä.

Tahdon myös hakea hallitukseen, että pääsen edustamaan teitä kiltalaisia, joita olen päässyt
tapaamaan näitten mahtavien neljän viimeisen vuoden aikana.

– Kasper Kivimäki

Heippa!

Olen Kaisla Pousi ja haen Tietokillan hallituksen jäseneksi vuodelle 2021. Yrityssuhdevastaava edustaa Tietokiltaa tehdessään yhteistyötä kiltaa tukevien yritysten kanssa ja koen, että tässä roolissa olisi erittäin tärkeä tietää, mitä killassa tapahtuu. Yrityssuhteet koskettavat myös useita muita Tietokillan toimijoita, joten ajattelen, että olisi hyvä päästä tapaamaan ja vaihtamaan ajatuksia säännöllisesti muun hallituksen kanssa.

Minua myös kiinnostaisi päästä vaikuttamaan killan päätöksentekoon. Olen ollut useissa projekteissa mukana ja pitkissäkin kokouksissa istuminen on tuttua puuhaa. Pyrkisin olemaan paikalla jokaisessa kokouksessa ja tuomaan omia ajatuksiani mukaan keskusteluun. Vastailen mielelläni mahdollisesti mieltänne painaviin kysymyksiin! :slight_smile:

Iloisin terveisin,
Kaisla

Olen Aatos, ja minua kiinnostaisi vaikuttaa Tietokillan hallituksessa 2021. Olen toiminut hallituksessa vuonna 2018 sekä vuonna 2020. Olen myös toiminut killassa pitkään aktiivisesti ja olen kerryttänyt paljon tietoa siitä, mitä killassa on tehty ja mitä killassa on vuosien aikana muuttunut.

Tykkään hallitustyöskentelystä kokouksineen kaikkineen, ja haluaisinkin vielä jatkossa myös osallistua hallituksen päätöksentekoon. Koen että minulla on vielä annettavaa hallituksessa. Hallituksen jäsenenä pystyn myös osallistumaan ja tuomaan lisäarvoa hallituksen järjestämiin tapahtumiin. Haluan olla myös hallituksessa varmistamassa jatkuvuutta. Killan asiat eivät vain vaihdu vuoden vaihtuessa ja monet aikaisempien vuosien kysymykset vaikuttavat tulevan hallituksenkin toimintaan. Lisäksi vuoden 2020 muuttuneen maailman takia hakemuksia killan virkoihin on tullut vähän, ja suurinosa tapahtumista on peruttu. Haluaisin päästä varmistamaan, että killan perinteet ja tapahtumat eivät jää unholaan, tietenkään uudistumista ja innovointia unohtamatta.

Hei!

Olen Niklas Valuri ja haen Tietokillan hallituksen jäseneksi vuodelle 2021. Olen toiminut killassa aktiivina erilaisissa rooleissa kuten isona ja Suurkurkkuna ja koen että minulla on annettavana uusia ajatuksia killan hallintoon.

Olen Lutkuvuoteni aikana saanut kokemusta kokoustamisesta ja olen tykännyt siitä. Suurimpia motiiveitani kuitenkin hakea hallitukseen on se että koen että pystyn antamaan uusia näkemyksiä killan toimintaan. Koen myös että ulkosuhdevastaava on tärkeä rooli hallituksessa, koska hän vastaa puheenjohtajan kanssa suhteista ulkopaikkakunnilla sijaitseviin ainejärjestöihin. Näiden lisäksi hän on yhteydessä muihin Otaniemen ainejärjestöihin.