Moi!
Olen Arttu Kauppinen, neljännen vuoden tikkiläinen ja huolimatta hakemukseni aiemman sisällön epäselvyydestä haen liikuntavastaavaksi 2024! Killan toiminnassa oon ollut mukana parina vuonna ISOna, ja tällä hetkellä Alkorytmin toimittajana. Lisäksi AthleTiKsin lajikokeiluihin, viikottaisille vuoroille ja liigoihin olen osallistunut melko aktiivisesti.
Liikuntavastaavan hommat kiinnostaa, koska urheilutaustaa multa löytyy monesta eri lajista, ja erilaisissa ryhmissä toimimisesta on sitä kautta kertynyt kokemusta. Kiltahommissa oon oppinut myös paljon yhteistyöstä ja tapahtumien järjestämisestä. Löytyy tietoa, taitoa ja rohkeutta.
Liikuntavastaavalla on suhteellisen vapaat kädet tapahtumien suunnittelussa. Jos mut rooliin valitaan, niin tavoitteenani on tarjota kiltalaisille paitsi suosituiksi todettuja lajikokeiluja, myös esitellä uusia lajeja. Totta kai myös liigoista käydään hakee kultamitalit kaulaan.
Kysymyksiä voi esittää tähän ketjuun tai Telegramissa @arttukaup
Hi!
I’m Arttu Kauppinen, fourth year CS student. In the guild, I’ve spent two years as an ISO and now am a reporter for our guild magazine. Additionally, I’ve been actively participating in AthleTiKs events.
I’m applying for a sports manager, since I have background in various sports and as a result, I’m experienced in working with different kinds of groups. Being active in guild has also taught me a lot about collaboration and event organising, which are great skills for a sports manager.
The sports manager role offers a lot of freedom in planning. If I’m chosen for this position, I’m going to make sure that in addition to most popular sports try-outs, guild members will have an opportunity to try some new ones! And of course, from the university leagues, we are going to get them gold medals into our necks.
Questions can be asked in this thread or on Telegram @arttukaup