Aatos Saarinen Alkorytmin päätoimittajaksi

Hei olen Aatos, ja olen kiinnostunut hakemaan alkorytmin päätoimittajaksi. Rakas kiltalehtemme on ollut aina mieluisaa luettavaa ja haluaisinkin tulla jatkamaan kiltalehden perinteitä toimimalla sen päätoimittajana.

Olen toiminut killassa jo pitkään monissa rooleissa, mutta Alkorytmin toimitukseen en vielä ole osallistunut. Minua kiinnostaisikin lähteä vetämään monipuolista tiimiä, jonka tavoitteena olisi julkaista ainakin yksi lehti vuoden 2021 aikana. Ainakin yksi lehti siis tavoitteena, mutta miksei enemmänkin, jos vain juttu luistaa. Nautin paljon kirjoittamisesta, ja olenkin varma, että vitsejä sekä humoristis sävytteisiä juttuja olisi varsin helppo kehitellä lehteä varten. Ja vaikka kirjoitusvirheitä joskus tuleekin, niin ei se menoa haittaa, suunnitelmani on kuitenkin aina luetuttaa artikkelit muilla, jotta isoimmat virheet saadaan poimittua pois teksteistä. Varsinkin nyt vuoden 2020 tapahtumien jälkeen olisi myös hienoa olla tutkimassa mahdollisuutta, jos saisimme Alkorytmin materiaalit vuonna 2021 myös verkkoon kaikkien kiltalaisten nautittavaksi. Näin Alkorytmi voisi myös tuoda pienempiä juttuja moderniin tyyliin isojen lehtijulkaisujen lisäksi. Tietenkään ei sovi unohtaa kaikkea muuta toimintaa, mitä isot mediatalot harjoittavat, ja tästä voi ottaa mallia sketsien, streamien ja muun verkkomateriaalin muodossa.

Eli lupaukseni vuodelle, mikäli minut valitaan toimittamaan Alkorytmiä:
Ainakin yksi lehti,
Ainakin yksi live stream sekä
tutkia mahdollisuutta julkaista Alkorytmiä verkossa

Lisäkysymyksiä minulle kannattaa esittää vaalifoorumilla.